Book en uforpligtende samtale

Du behøver ikke bogføre dine Simplero salg manuelt til dit regnskabssystem

Opretter du også dine pakkelabels manuelt i Shipmondo?

Så kan Online IT Support hjælpe dig

Gør hverdagen nemmere

Hos Online IT Support er vores mål at hjælpe med at gøre IT til en hjælp i hverdagen og derfor udvikler vi hele tiden nye integrationer som kan optimere din forretning og give dig meget mere tid til at gøre de ting du synes er sjovt og som du er god til.

Vi har lavet en række integrationer, med det formål, at gøre dine salg fra Simplero nemmere og hurtigere at håndtere i bogføringen. 

Det betyder, at du ved hjælp af få klik, kan overføre dine salg til dit pågældende regnskabssystem hvis du bruger Billy, Dinero, E-conomic eller Shipmondo

For kun 195 kr. i måneden kan du spare tid og energi på bogføringen af dine salg fra Simplero, der medfølger selvfølgelig support så du med garanti bliver tilfreds med løsningen.

Du er velkommen til at udfylde kontaktformularen nedenfor, herefter vil du blive kontaktet til en uforpligtende samtale, hvor vi afklarer dine muligheder for at spare tid og energi på at bogføre dine salg.

 

Udfyld alle felterne i formularen